Hoe werkt de Konnect App? 

Geweldige App!
Dank voor deze geweldige App. Wat leuk om al de foto’s en berichtjes te zien.
Het voegt voor ons echt iets toe.
Dank voor alle moeite!!! TOP! 🙂

Marck & Roos, Villa Safari

Wat leuk een dagverslag !
Wat leuk die verslagen te kunnen lezen. Zo heb ik een inkijkje van wat er allemaal gebeurt op de dag dat mijn dochter naar de BSO gaat.
Dank jullie wel! 🙂

Gerard van Gessel, Betuwse Streken Echteld

Heerlijk om alle berichtjes, updates en foto’s te zien! 
Wij worden er heel erg blij van. Het is elke keer een hoogtepunt om de berichtjes van de dag te lezen at leuk die verslagen te kunnen lezen. [[f9.inlove]] Wij zijn erg blij met de Konnect App en met de communicatie!

Jori en Lieske , Villa Juul

De Konnect App

De app functioneert alleen als u uw toestemmingen heeft ingevuld en afgerond

  • volg het startprogramma en u komt vanzelf de te nemen stappen tegen
  • u kunt uw toestemmingen te allen tijde wijzigen

medicijnverklaring
Wij dienen geen medicijnen toe aan uw kind zonder ingevulde verklaring van u in de Konnect App. Met het ondertekenen van deze verklaring, verklaart u dat wij op geen enkele manier aansprakelijk zijn voor de gevolgen die voortvloeien vanuit deze toediening/of gebruik en u heeft het middel zelf thuis reeds gebruikt ivm allergie.

In het tekstveld in de verklaring, geeft u het volgende aan;

  • naam medicijn
  • periode van – tot
  • dosering
  • tijdstippen toediening
  • wijze van gebruik
  • toediening
  • manier van bewaren

Paracetamol valt hier niet onder echter wij dienen alleen paracetamol toe wanneer u een schriftelijke verklaring van uw huisarts kunt overhandigen. Op deze verklaring moet staan; de dosering en de duur van toediening.

Ruilen is een service.
U krijgt van ons beperkt service tegoed. Om dit te kunnen inzetten, dient u dit eerst op te bouwen. Let op, er geldt een maximum:
– Voor het KDV is dat maximaal 55 uur aan tegoed per kalenderjaar.
– Voor de BSO is dat maximaal 25 uur aan tegoed per kalenderjaar.
– Het service tegoed is 30 dagen vóór en 30 dagen na de afgemelde dag geldig, echter alleen in het lopende kalenderjaar.

Eerst afmelden, dit levert tegoed op.
Op tijd afmelden doet u:
– minimaal voor 8:00u op de dag voorafgaand aan de af te melden dag:
– maximaal 9 maanden voorafgaand aan de afwezige dag.

Uw service tegoed gebruiken:
voor instructie; zie het filmpje hierboven.
Het opgebouwde tegoed is alleen geldig op dagtype van afwezige dag.
– 
kdv dag alleen geldig op een kdv dag
– schooldag alleen geldig op een schooldag.

U krijgt geen service tegoed wanneer u afmeld voor:
schoolsluitingsdagen
– schoolvakanties
– studiedagen
– VSO

  • een extra dag kan via de Konnect App voor 21:00 uur op de dag voorafgaand  aangevraagd worden
  • extra dagen mogen alleen binnen het lopende kalenderjaar worden aangevraagd
    U krijgt de keuze deze extra aanvraag te verrekenen met uw eventuele openstaande service tegoed.
  • annuleren van een extra aangevraagde dag kan alleen binnen de 30 minuten ‘vergistijd’

Op tijd afmelden levert service tegoed*) op

  • Minimaal voor 8:00u op de dag voorafgaand aan de af te melden dag en maximaal 9 maanden voorafgaand aan de afwezige dag.
    bijv: u wil een donderdag afmelden, dan dient u dat uiterlijk op woensdag voor 8 uur ’s morgens in de Konnect App te doen.
  • afmelden kan alleen in de Konnect App. U heeft 30 minuten ‘vergis tijd’ om dit ongedaan te maken. Daarna kunt u uw afwezigheidsmelding niet meer ongedaan maken.  U dient dan een extra dag aan te vragen

*) Meer informatie over service tegoed, hoe werkt het en hoeveel service tegoed u krijgt leest u onder het kopje ‘service tegoed’

Voor alle mutaties in de Konnect App geldt een vergistijd van 30 minuten.
Dat betekent dat u uw aanvraag binnen 30 minuten na invoeren nog ongedaan kan maken. Daarna niet meer.

  • in de Konnect App vindt u een kort dagverslag
  • deze dagverslagen blijven voor u in de app staat tot 8 weken nadat uw kind de opvang heeft verlaten

Het spreekt voor zich dat de zorg voor de kinderen altijd prioriteit heeft boven het schrijven, lezen en beantwoorden van berichten

Op de groep maken de medewerkers foto’s als daar toestemming voor is. Deze kunnen daar waar mogelijk met u gedeeld worden. Dit geldt ook voor berichtjes over en weer.

Het spreekt voor zich dat de zorg voor de kinderen altijd prioriteit heeft boven het schrijven, lezen en beantwoorden van berichten. 

Uw facturen vindt u in de Konnect App. Dit geldt ook voor de jaaropgaaf.

.

Meest gestelde vragen

  • regelt u uw toestemmingen
  • kan u afmelden en service tegoed opbouwen (voorheen ruilen)
  • ziet u foto’s van uw kind in de opvang
    (als u daar toestemming voor heeft gegeven)
  • kan u alvast de overdracht lezen en ook nalezen
  • vindt u de Nieuwsflitsen
  • heeft u inzicht in uw facturen en jaaroverzichten

U ontvangt kort voor de startdatum een mail van Kids Konnect met daarin een activatielink voor het gebruik van de app. Zodra u uw account hebt geactiveerd kan u met dezelfde inloggegevens de app in gebruik nemen. Wanneer u voor de eerste keer inlogt in de Konnect App wordt u als eerste gevraagd uw toestemmingen te regelen. daarna kan u gebruik maken van de app. Op deze pagina vindt u ook een instructiefilmpje over de app.
Heeft u alsnog vragen? Neem dan contact met ons op.

Na activatie van uw account, dit kan zowel op uw PC als op uw telefoon, kunt u gebruik maken van de Konnect App.

Download de gratis Konnect App in de App store (iPhone) of Google Play Store (Android), log in met dezelfde gegevens die u voor uw account hebt gebruikt en u bent klaar. Nu kan u waar u ook bent, de foto’s zien, berichtjes lezen enz. Heeft u vragen, neem dan contact met ons op.

Er is geen verschil tussen de portal en de app.  De portal gebruikt u op uw PC en de App op uw telefoon of tablet.

Nee, (ex)partners kunnen wel een account delen.

Ieder kind heeft een eigen mentor. Dit is altijd een pedagogisch medewerker. De mentor is uw aanspreekpunt.
In de Konnect App kunt u zien wie de mentor is van uw kind.

Elk seizoen brengen wij een nieuwsflits uit met algemene informatie Deze leest u in de Konnect App.
Mochten er tussendoor mededelingen zijn dan ontvangt u daar ook via de Konnect App bericht van.

In de Konnect App vindt u een digitaal fotoboekje van uw kind. Deze foto’s kan u heel eenvoudig downloaden als fotoboekje in PDF.
Foto’s in de app bevinden zich in een beveiligde omgeving waar u alleen bij kan met uw persoonlijke inlogcode. Dit boekje blijft voor u beschikbaar tot 6 weken nadat u de opvang hebt verlaten.

Bent u uw wachtwoord kwijt of vergeten?
Dan kan u hier een nieuw wachtwoord aanvragen.

Wanneer u voor de eerste keer inlogt in de Konnect App wordt er naar uw toestemmingen gevraagd. Wilt u dit tussentijds wijzigen dan kunt u dit in de app wijzigen.